Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w ... Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w oparciu o gwarancję udzieloną przez Firmę Handlową Anpol. 1. Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Firmą Handlową Anpol, z siedzibą i adresem przy ulicy Śląskiej 2, NIP 7773150194, REGON 301370110, e-mail sklep@srodkibasenowe.pl, nr telefonu +48 516 310 105, a Klientami. 2. Firma Handlowa Anpol udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji liczy się od daty zakupu sprzętu. 4. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Firmę Handlową Anpol oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Firma Handlowa Anpol rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. 5. Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej: 7. Firma Handlowa Anpol nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej. 8. Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć Firma Handlowa Anpol w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, odczynnikami, kablami. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu. ul. Śląska 2,
Gwarancja Jakości.
- klient detaliczny sklepu internetowego jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt Firmy Handlowej Anpol za pośrednictwem firmy spedycyjnej GLS.
62-025 Kostrzyn,
sklep@srodkibasenowe.pl,
www.srodkibasenowe.pl,
tel +48 516 310 105
Przejdź do strony głównej