Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Gwarancja
Producenci
Ankieta

Jakiej dezynfekcji używasz?


Kontakt
  • Firma Handlowa Anpol
    NIP: 7773150194
    REGON: 301370110
    Śląska 2, 62-025 Kostrzyn
    woj. wielkopolskie
  • E-mail:sklep@srodkibasenowe.pl
  • Telefon516 310 105
  • Godziny działania sklepupn-pt 10-16
Kurier


Gwarancja

Gwarancja Jakości.

Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w ...

Gwarancja Jakości.

Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w oparciu o gwarancję udzieloną przez Firmę Handlową Anpol.

 

1. Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Firmą Handlową Anpol, z siedzibą i adresem przy ulicy Śląskiej 2, NIP 7773150194, REGON 301370110, e-mail sklep@srodkibasenowe.pl, nr telefonu +48 516 310 105, a Klientami.

 

2. Firma Handlowa Anpol udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji liczy się od daty zakupu sprzętu.

3. Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu Gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Firma Handlowa Anpol.; w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami Firmy Handlowej anpol i Producenta towaru; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami Firmy Handlowej Anpol i producenta towaru; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej; w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.

4. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Firmę Handlową Anpol oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Firma Handlowa Anpol rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

 

5. Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej:

- klient detaliczny sklepu internetowego jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt Firmy Handlowej Anpol za pośrednictwem firmy spedycyjnej GLS.

6. W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, Firma Handlowa Anpol stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, Firma Handlowa Anpol poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez Firmę Handlową Anpol kosztów.

7. Firma Handlowa Anpol nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.

 

8. Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć Firma Handlowa Anpol w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, odczynnikami, kablami. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.

9. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z niezgodności towaru z umową. W relacjach wynikających z niniejszej Gwarancji stosuje się przepisy prawa polskiego

 

10. Firma Handlowa Anpol

ul. Śląska 2,
62-025 Kostrzyn, 
sklep@srodkibasenowe.pl,
www.srodkibasenowe.pl,
tel +48 516 310 105


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu