Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Reklamacje
Producenci
Ankieta

Jak oceniasz sklep?

  • skomplikowany
  • intuicyjny
  • łatwy w obsłudze

Kontakt
  • Firma Handlowa Anpol
    NIP: 7773150194
  • E-mail:sklep@srodkibasenowe.pl
  • Telefon516 310 105
  • Godziny działania sklepupn-pt 10-16
Kurier


Reklamacje

Reklamacja
  1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Firma Handlowa Anpol. Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
  2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe.
  3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to elektronicznych mierników ).
  4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
  5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują.
  6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży (dowód zakupu) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).
  7. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika GLS.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl